تحميل كلمات البوم اقوي من الايام مصطفي كامل اقوي من الايام مصطفي كامل

تحميل البوم اقوي من الايام مصطفي كامل

 تحميل كلمات البوم اقوي من الايام مصطفي كامل اقوي من الايام مصطفي كامل 

كلمات البوم اقوي من الايام مصطفي كامل تابعو التالي 

كلمات اغنية اختيارنا مصطفي كامل 

الالم والعزاب والجراح وانكسرنا مش هوا دا كان اختيارنا انا وانتا نبيع ماضينا انا وانتا خلاص رضينا مين كن كان حس بي جرح التاني مين اختار الحب يعيش كنا اتنين احساسنا اناني كنا بنوعد مابنوفيش ايوة كنا اي وعود ايوة كان طريق مسدود حب كان هوا ودخان حب كانة مش موجود  ايوة كنا اي وعود ايوة كان طريق مسدود حب كان مابنا ومال حب مستحيل حايعود دلوقتي كترت اعزارنا دلوقتي حاسينا بنارنا بقي صعب نجرع في قرارنا بقي صعب احنا اتغيرنا مش هوا داكن اختيارنا لا واللة مالوم الدنيا والا الوم الزمن انا وانتا الي بعنا الحب بي ارخص ثمن لو واحد فينا جارح طب واحد كان يسامح بانت اجمل ملامح شوفنها في بعضنا قلبين زي الحجارة بايعين كلة بي خسارة حاسين اية المرارة دلوقتي انتا وانا مش هوا دا كان اختيارنا لية راجعين بنبكي ونندم علي الماضي الي راح لية راجعين بنصرخ دمع وننزف جراح كانو فين زمان دموعنا كانو فين اول ما بعنا دلوقتي حنين وجعنا اشتقنا لي بعضنا كان لازم يقوم ويكمل كان لازم يكون حايعلم الجرح في قلبنا مش هوا دة كان احتيارنا مصطفي كامل 

كلمات اغنية اسف جدا مصطفي كامل 

اسف جدا علي اخطائي اسف علي بركان اشواقي اسف اني غصب انعني كنت كتير علي حبك باقي اسف لو عمري امنتك اسف ماجرحتكشي وخونتك كنت في نار وافضل جارك كنت في ليل الغربة  مادينتك  اسف  الي حبك في يوم انا والي كان موهوم انا كل جرح نارة قايدة كان خطئ مني انا الي عاش مخدوع انا والي نهايتة دموع انا  لو حالوم حد النهاردة مش حالوم غيري انا ايام وسنين اخلاص وحنين ماشي  ورامي  القلب في حضن عيون خاينين احضان سكاكين راجع شارب منهم حزن انا لو اسف اسف  اني ان في يوم قربتك مني كان احساسي في بعدك عني ظلمة وعتمة ورعب وخوف كنت عايشلك ثانية بي ثانية كنت باحسن ان انتا الدنيا بين وبين الناس  التانية حاجز عاجز فاقد الشوف اسف جدا علي اخطائي اسف علي بركان اشواقي اسف اني غصب انعني كنت كتير علي حبك باقي اسف لو علي عمري امنتك اسف ماجرحتكشي وخونتك كنت في نارك واترجالك كنت في ليل الغربة مادينتك اسف سبني اعيش في نهار انا سبني اضيع وانهار انا سبني جايز انسي الناس وانسي احزاني انا ابقي مين او اية انا ابقي حبيبك لية انا  دانتا عاوز قلب جارح قلب غير قلبي انا  احساس كداب جراح قلاب  كل كلامك وهم وكدب انسان بياع جراح خداع تعرف اية انتا عن الحب انا لو اسف بتاسفلك لو في حاياتك كنت واقلك كنت كتير عمال بحلفلك ان حاعيش العمر معاك كان صعبان علي قلبي خدوعك كنت مالكني وكنت قلوعك كنت مصدق كل دموعك كنت بحس ان انتا ملاك اسف جدا مصطفي كامل 

كلمات اغنية اعز الحبايب مصطفي كامل 

حاتفضل حبيبي قريب ولا غريب اعز الحبايب سنين حاتفضل حبيبي سنين حافتكرك حبيبي سنين حاتفضل يا غايب اعز الحبايب مش حايموت اسمك ياحبيبي في اغنياتي عمري ما حانسي ارق واحلي  نغم في حياتي حافضل احبك اكتر واكتر اكتر من زمان عمري حبيبي في لحظة ما حاقدر انساك مهما كان حاتفضل ليالينا والحب الي عاش فينا  عمر الدنيا ما حاتنسينا الحب الي كان حافضل احن لي اول مرة قبلتك وانا كل حياتي حزينة ومورة ساقتني الهنا حاتبعدنا السنين لاكن جوانا الحنين ساكن بقي لينا في كل الاماكن زكري  لي حبنا  انسي الزاي ايامنا الحلوة انساها انا انسي ملامح اول غنوة سمعناها سوا  انساك مستحيل انسي انا بعدك ماليش مارسي  حبك جوة القلب حايرسي واحنا سوا  انسي الزاي ياحبيبي سهرنا علي ضي الشموع انسي ليالي عزبنا ونارنا ولا انسي الدموع لو طال الطريق بينا لو تاة الخطا فينا كلة حبيبي بي امر قدرنا فراق او رجوع اعز الحبايب مصطفي كامل  

كلمات اغنية اقوي من الايام مصطفي كامل 

انا قد كل لحظة ندم لحظة الم قد الي راح كل الجراح ماتهزنيش مايهمنيش الا انا وانا حالف لاعيش حالف لاعيش ولو كل القلوب ظالمة ولو كل الدروب ظلمة ولكل البشر خاين قلبي انا حبي انا حافضل اقوي من الايام انا اقوي من الايام انا اقوي من الايام الايام الايام  القلب الضعيف اتعلم القلب الي داب واتلم القلب الي ياما اتخان القلب الي شاف احزان تخلي الحجر يتكلم كتر الجراح قوتني الام الزمن خلتني متعود علي الاوجاع اتجرح واتخان واتباع انا ياما السنين ورتني ولا نادم علي الي فات ولا خايف من الجيات زي الدنيا مابتعلمني  لو كان علي الالم حاطويها في ناس الجراح تالمها وناس الجراح تهدمها وناس الجراح تبنيها انا حالف ماتبكي العين ولا تندم علي خاينين ولا علي قلب كسرني وباعني لو كل البشر في الكون والناس والزمن حاتخون لو العالم كلة خدعني انا انا اقوي من الايام انا اقوي من الايام انا اقوي من الايام الايام الايام ولا حابقل حنين يهدمني ولا موجة سنين تهزمني لو ديما حزين شموعي انا ديما سبب لي دموعي حبيبي الي ضاعت مني لا احب الندم علي الماضي ولا برسم امل علي الفاضي امنية حايتي وعمري لي اخر دقيقة في  عمري اموت بس اموت في بلادي انا عاشق زمن دوار والعاشق دموعو انهار وانا مابقتشي باحس بي فرحي  طول عمري الي عدي وراح وانا واخد علي الاحزان حتي في عز ايامي وفرحي انا انا اقوي من الايام انا اقوي من الايام مصطفي كامل 

كلمات اغنية كانت ايام وعدت مصطفي كامل 

كانت ايام وعدت كانت ايام وفاتت كان دا اي الماحبت زكريات وماتت كان  لك معايا سعات  اوقات حاجات بندم عليها كان لك معايا حاجات اوهام ايام اللة يجزيها ادعي انتا لي زكرياتنا ليلة افتكر كل الي فاتنا ليلة شوفنا اية حلو في حياتنا ليلة حاتلي يوم بردت اهاتنا ليلة حاتلاقيني بعد عنك الف جرح في قلبي منك كفاية كفاية بقي  ياجرحي وعزابي سنين حبيبك حبيبك مين اكيد مش انا مالكشي في حياتي وجود حنين واشتياق مرفوض صدقني انا مات القلب الطيب مات الحب بي  ايدك فات الوقت وكل دموعك مش حاتفيدك دموع تنزف رجوع تنزف  خلاص انسان انتا من تاعب وفتنا ليلة  نبكي تاني ونقول يارتنا ليلة كانت ايام وعدت مصطفي كامل 

كلمات اغنية انتا حبيب العمر  مصطفي كامل 

انتا حبيب العمر انتا عشق عيوني السمر انتا وانا حاسبتلك وانتا معايا وانا حاسبتلك وعد وراية لو حبك ليا متين في المية انا حبي لي قلبك ميت مليون عشق عنيا ان بان في عنيا الناس حاتقول دا اكيد مجنون قولت شاريني طب وريني زي ماوريتك بجنون وانا حاسبتلك وانتا معايا انا حاسبتلك وعد ورايا  انا وانا متغرب قولت حاجرب اصبر قلبي وعيني عليك قلبي ناغشني وقلي واحشني وعيني اشتاقت اوي  لي عنيك ايوة حاببني بس حاسبني انا من امتا بحن وادون دانا اول حب واخر حب واكتر هوا دوبني هواك طول لياليا كلام اغانيا كتبتة وقلبي وعقلي معاك انا لو دارك شمس نهارك انتا حبيب الروح والعين وانا حاسبتلك وانتا معايا انا حاسبتلك وعد ورايا  انتا حبيب انتا  العمر مصطفي كامل 

كلمات اغنية حرام مصطفي كامل 

حرام نندم علي ايام ما تستاهل حرام العمر يهرب منا بي الساهل ياعيوني كل الجراجراح بي تخف كل الدوع بي تجف دابكرة الزمن حايلف وبكرة حاتبرد ناري من الي ظلموني ياعيوني طعم الحياة مش مور دا بكرة الزمن حايمر انا لازم اخلص طاري من الي ظلموني ياعيوني انسي  الي خاتنن الوعد والي ابتدي بي البعد واللة لا يرجع بعد مايندم قلبة الاساي يقولي سامحوني ياعيوني انسي الالم والهم ابكي علي الي يهم واللة في سماة ماندم الا علي احبابي وناسي الي عاشقوني  ياعيوني انسي الي كان غدار والي   ابتدي  بي النار كل الي قلبة اختار الجرح مابيني وبينك ليلة ياعيوني ياعيوني حاتجري السنين وتمد دا رب السما بيعد دا بكرة الزمن حايرد وصبرك بس  ياعيني علي الي خانوني   طعم الحياة مش مور بكرة السنين حاتمور انا وعدي وعد الحر  ولازم اخلص طاري من الي جرحوني حرام نندم علي ايام ماتستاهل  مصطفي كامل 

كلمات اغنية عيني مصطفي كامل 

عيني علي عيني عيني رات سرب غزلاني فيهم غزالة شاريدة انا قلبي لما اتنا عزلان شاور وقالي شاريدة انا شلريدة عيني علي عيني عيني علي  عيني عيني جت في عين القمر دابت قالت نصيبي ولاقيتة  انا عيني حلفت لي باللة وقالتي دوب وهويتة انا هويتة عيني علي عيني انا بعد سحر العيون دولة مابنمشي ليلي ونهار لابقيت بدندن واقول غير اة ويانا  ويانري انا ياناري انا كنت فين والهوا فين دا العشق جارح وكاوي لانا حمل ولا قد ساعتين اسهر وطبطب واداوي انا اداوي اداوي اداوي عيني مصطفي كامل 

للمزيد من كلمات الاغاني  تابعنا علي الرابط التالي كلام توداي (kalam2day.co)

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024