البوم مصطفي كامل الجديد وجع قلبي وكلمات البوم وجع قلبي مصطفي كامل 2021

 

البوم مصطفي كامل الجديد وجع قلبي بي الكلمات
البوم مصطفي كامل وجع قلبي علي كلام توداي 

البوم مصطفي كامل الجديد وجع قلبي وكلمات البوم وجع قلبي مصطفي كامل 2021

البوم مصطفي كامل الجديد وجع قلبي  مصطفي كامل الجيد 2021 وكلمات البوم وجع قلبي مصطفي كامل  واغاني مصطفي كامل 2021  تحميل كلمات البوم مصطفي كامل وجع قلبي  كلمات الالبوم الجديد مصطفي كامل  علي كلام توداي تابعو 

كلمات اغنيو اليبيت الي اتربينا فية مصطفي كامل اغنية البيت من البوم وجع قلبي اغاني 2021 

البيت الي اتربينا فية  البيت متعلق قلبي بية  كل ما انسي عقلي بيفكر  وارجع انسي وارجع اتزكر  صوت ابويا وهوا بينادي عليا  ودمعة امي لما كنت اتعب شوية  ومدرستي وكرستي وانا صغير  وشكلي قبل مايكبر ويتغير  ولمتنا انا  وصحابي علي الناصية  واحلامنا الي كانت  طايشة مش راسية  سنين بتمر بحلو ومر وانا مانسيت  واديني كبرت  ودلوقتي وانا بحكي لاولادي عن الي فات بلاقي نفسي متلغبط مابين الضحكة والدمعات بلاقي نفسي للماضي اوام حنيت  واديني كبرت ودلوقتي بتيجي الزكري بميلادي يقيدو شموع  وبطفي الشمع بالفرحة وانا مداري في عنيا دموع  بحس بروحي بتنادي حيطان البيت كلمات اغنية البيت الي اتربينا فية مصطفي كامل اغنية البيت من البوم وجع قلبي اغاني 2021 

كلمات اغنية يالي شايفين ضحكتي مصطفي كامل  كلمات البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021 

يالي شايفين ضحكتي ديما تلالي ، يالي فاكرين اني ساكن برج عالي ،  اة ياويلي لو دخلتو حياتي مرة ، شفتوني مالي ،  انا حد غير الي انتو شايفينة بيعنيكم ،  وتعبت من التمثيل علي نفسي وعليكم ،  ايوة باين هلا هلا من برة برة وربنا عالم بحالي ،  مايغركوش ضحكي قولو للزمان يحكي ،  حايقولكم عني شفت العزاب الوان ، ياقلبي ياخزنة علي زكريات حازنة ، الجرح عجزنا والفرح كان يا مكان ، انا من زمان شجرة بتتحدي الخريف ،  لوحتي كان الريح قوي وقاسي وعنيف ، لا بحب ابان مكسور ولا ابدا ضعيف ،  انا كل يوم مع نفسي بتكلم بي صوت ، شايل هموم لو 100 جبل شالهم يموت ، ياة علي الكتوم لو يوم صرخ يزلزل بيوت ، ضحكتي مصطفي كامل يالي مش شايفين ضحكتي من البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021 

كلمات اغنية مصطفي كامل يلا نهزر من البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021

ياعم سيبك وفكك من الي شغل بالك  وطنش الي ينطنشك وروق علي حالك  قول للزعل لو وشوشك مالي انا ومالك  يلا بينا نهزر ونفرفش نفرح والرحة ماتتلمش نرقص ونغني ونكسر الدنيا ونهيص دنيتنا ياحبيبي مابتديش الي معكنن والي متيس اوعي في يوم تدايق خلي مزاجك رايق والي يقولك عامل اية قولة الحمد اللة كويس  خد حبايبك بين جناحك والي فرحلك بي نجاحك الي حابك قولة هاي والي كرهلك قولة باي اوعي تندم يوم علية اوعي تندم علي الي يروح ارمي ورا ضهرك وطوح الحياة بي نعشها مرة تبقي حلوة وتبقي مرة مش كلها كدة باتون سالية ياما شدة وياما ديقة وبي تتحل يادوب في دقيقة قول يارب وخلي بالك لو امك علي طول دعيالك  حايمدلك الفرحة قد اية قول لي قلبك عيش وروق قول لية دوق من  الحب ودوق شوفها دنيا جميلة حلوة شوفها ضحكة وشوفها غنوة وانتا تعيشها سعادة البية كلمات اغنية مصطفي كامل يلا نهزر من البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021 

كلمات اغنية مصطفي كامل نفسي ثم نفسي من البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021 

نفسي ثم نفسي خلاص  ومش حاعمل حساب للناس  ومش انانية انا بظبط  وببني للي جاي اساس  لاني تعبت في حياتي  خلاص قررت انا الاتي  اول حاجة حاحعملها حارتب اولوياتي  حاجات غالية اوي عليا حاحاول ان ماخسرهاش  حاجات مالهاش اهمية حابعها حتي  لو ببلاش  وهوا دا وقتي وميعادي ومش حايضيع علي الفاضي في فرق حقيقي كبير مابين الحيبلة والراضي  وقعت وقمت كام مرة وعمري ماشتكيت مرة لا قولت لي حد باتالم ولا باتكلم  مابين الوقعة والقومة في درس جديد ومعلومة و ياما الدنيا بي تعلم وانا اتعلمت  كلمات اغنية مصطفي كامل نفسي ثم نفسي من البوم وجع قلبي اغاني مصطفي كامل 2021 

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024