موال اللة يسهلة مصطفي كامل

موال مصطفي كامل اللة يسهلة علي موقع كلام توداي

مصطفي كامل موال اللة يسهلة

                 موال اللة يسهلة مصطفي كامل

كلمات اغنية مصطفي كامل اللة يسهلة علي موقع كلام توداي تابعو

   


ياعيني يال ليل يا ليل ...................  خليك ياطير في الهوا طاير علي كيفك 

شرق وغرب وعيش  ولاعبني علي كيفك ................  لما يقولي

 تعب من الف والترحان.......... وكل الي سابك عشانهم خلو حالو

 حال ........... حاتلاقي عندي الدوا ........... الاصلي الي علي كيفك 


تحميل اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل 


        اللة يسهلة .............. اوعي ياقلبي تملة 


         انا ادوس واعدي ............... ولو هوا قدي 


            انا ادوس واعدي ............ ولو هوا قدي 


       اشوفة حايعمل اية ................ بكرة الشوق يحيبة 


      يعرف مين حبيبة ................. ومين بيخاف علية

 

       وكتر الف خيري ................... الي ماحبتش غيرة 


        ماعرفشي جرحني لية ............ ولا اروح ولا اجي 


    انا برحتي ومزاجي .................... والصبر ياعيني علية 


        اللة يسهلة يسهلة ................... اوعي ياقلبي تملة 


       اللة يسهلة اوعي ياقلبي تملة ................. عدتلة مرة 


                  مرتين ................ وسمحتة مرة مرتين  


         اكمني طيب حبتين ................ اجرح ياطيب حبتين 


انا قولت امسي احسن يحس .............. وابقي لعبة سهلة في ادية 

مابقاش حبيبي ................. والي مايبقاش حبيبي 


      ماندمشي في يوم علية ............... ولا هوا هوا 


ولا احطو في قلبي جوة ................. طب احطو في قلبي لية  


              اللة يسهلة ................. اوعي ياقلبي تملة 


            اللة يسهلة .................... اوعي ياقلبي تملة 


              انا ادوس واعدي   ................ ولو هوا قدي 


             انا ادوس واعدي ..................... ولو هوا قدي

 

      اشوفة حايعمل اية ................... لكرة الشوق يحيبة 


        ويعرف مين حبيبة ................. بكرة الشوق يجيبة 


      يعرف مين حبيبة .................... ومين بيخاف علية


      وكتر الف خيري ......................... ان ماحبتش حد غيرة 


       ماعرفشي جرحني لية .................. ولا اروح ولا اجي 


     انا برحتي ومزاجي .................. والصبر ياعيني علية 


  اللة يسهلة 


         كليب اغنية موالة اللة يسهلة مصطفي كامل 






مشاهدة  موال مصطفي كامل اللة يسهلة  لحن تاني علي كلام توداي 
كلمات اغنية اللة يسهلة مصطفي كامل علي موقع كلام توداي موقع يهتم بكلمات الاغاني و اغاني ريمكي يمكن زيارة موقع كلام تو داي عن طريق الرابط التالي 

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024