تحميل كلمات البوم طول الوقت مصطفي كامل

 تحميل كلمات البوم مصطفي كامل طول الوقت  

تحميل كلمات البوم طول الوقت مصطفي كامل


تحميل كلمات البوم طول الوقت مصطفي كامل تابعونا 

كلمات اغنية طول الوقت مصطفي كامل 

طول الوقت ، وانتا بتخدع وانا مش فاهم ، سايب روحي وعايش  واهم  بتعيشني في دنيا جميلة  بتسهرني ليالي طويلة 

كل يومين توعدني بي وعد وبتحلفلي ان احنا لي بعض كل ما نبعد ترجع تاني 

وتاكدلي ان انتا علي شاني وانا من طبتي وطيبت قلبي صدقت 

طول الوقت وانا في بحور اوهامك عايم قلبي ياعيني معمض نايم  

فاكرك شط وبر ومارسي  كل ماتكدب اسامح وانسي ماشي بكل عاوطفي معاك 

فاكر قلبك قلب ملاك  وانا بتزرع جرحي وياسي  وانا بضحك علي روحي ونفسي وكان لازم افوق من  الوهم وانا فوقت 

لية الحب يهون تخدع لية وتهون لية ماقدرتش لية ماعرفتش مرة واحدة تصون لية الظلم حرام لية كل الاوهام 

حافضل اداوي جروحك وارجع وانا كلي الام لية لية 

طول الوقت وانتا معاية بكل غرورك لسة مصر تكمل دورك لسة بتلعب دور الخاين بس برافو عليك مش باين

كل ما احس بي غدرك يوم ترجع تاني تقول مظلوم  ابدء اصدق تاني دموعك وافرح تاني بي  طعم رجوعك  اعمل اية مانا جوة بحور الوهم غرقت 

طول الوقت  وقلبك خاين زي ماهوا وانا علي وعدي بحب بقوة عمري ماكنت اتخيل انك كل الغدر دا يطلع منك انا صدقني بجد  حزين مش علي هوا ولا  شوق وحنين 

علي ايام عمري الي اتسرقت علي احلام قلبي الي اتحرقت بندم ان مشيت وياك وبدات 

بندم علي الانسان الي عشقتة وخان الي هويتة والي ادتية كل شوق وحنان بندم علي المشوار الي انتهي  بي النار 

مانا وعنيا وقلبي وروحي ماعرفناش نختار لية لية 

 طول الوقت كلمات  مصطفي كامل 

كلمات اغنية  عالم يارب بي حالي مصطفي كامل 

عالم يارب بي حالي ، اسير الالم والهم ،  عالم يارب بي حالي  بي جرحي الي مابيتلم

اعز الناس خلاص فارق وسابني في الدموع غارق  صديق الجرح والاحزان 

سنين راحت سنين فاتت بحن لك اوقاتة لكل طريق لي كل مكان مين في الدنيا مين فينا مالوش جوا الحياة انسان بيجري في العروق والدم  

لا  بي ادنا نصبنا وقسمتا لا بي ادنا نغير اقدارنا حانلوم علي الدنيا الي خانتنا ولا علي الزمن الي كسرنا 

ماليان القلب عزاب وجراح مش حاسس ابدا بي الافراح عايش في الدنيا زي طير طاير مالهوشي جناح  الناس الحلوة في ايامنا مكتوب علي عيني تودعم ونعيش بعديهم بي المنا وقلوبنا يعيشو في اوجاعهم طول العمر الامل الي انا ببنية بي اديكي يا دنيا بتهدية متعود منك علي الاحزان ديما مش عارف لية 

 عالم يارب بي حالي كلمات  مصطفي كامل 

كلمات اغنية  احضن الايام معايا مصطفي كامل 

احضن الايام معايا يا حبيبي ،  ايدك حاتحا في ايديا ، وعنيك سبها في عنيا وتعالي انا وانتا ننسي عزبنا ننسي تعبنا ننسي ايمنا الحلوة جاية 

الدنيا يا عمري واحدة حانعشها مرة واحدة   انا عايزك تبقي جمبي جوة قلبي شاري حبي  وعاية مش عليا 

احضن الايام معاية يا حبيبي  اة لو كان بي ايدي كنت اخطف من اليالي نجم السما الي عالي واجبهولك هدية  واكتب مليوم حكاية عن شوقي وعن هوايا تحكيها الدنيا ديا  يا حبيبي 

روح قلبي وحبيبي واللة لولا الملامة لا اسرق كل ابتسامة من فوق 

كل الشفايف ولا مرة الاقيني شايفك مجروح وحزين وخايف 

احضن الايام معاية كلمات مصطفي كامل 

كلمات اغنية  انا قلبي مصطفي كامل 

بتحبيني  قد العالم لاء دا شوية ، قد البحر وقد المية طب عاهديني ادي ادية 

انا قلبي امانة معاكي انا روحي بقت وياكي انا كل حياتي فداكي اللة عليك

وانا وعهد وعهد عليا ياحبيب ايامي الي جاية بعد ماتشوف عنية ودا كل اية 

في الجرح انا حابقي دواكي في الفرح انا حابقي غناكي وحاعيش وحامتوت بي هواكي اللة عليك

مش حازعل ولا يوم وحاخصمك   علي حلو ومور حاقسمك  مش حانطق يوم غير اسمك ادا كلو اية 

انا اول مرة حبيبتي ادوق الحب وادوق الشوق انا طاير فوق السما حاسس ان انا اسعد مخلوق 

وانا اول مرة اتهني انا حاسة ان انا  في الجنة اكتر من كدة حاتمني يا حبيبي اية 

انا جمبك بنسي ان الايام فيها حاجة اسمها احزان غيرتي حياتي وحبك خلي الدنيا امان 

وانا حبك ملي اوقاتي وهواك دوبلي اهاتي انا قبلك عشت حياتي مش عارفة اية 

انا قلبي كلمات مصطفي كامل 

كلمات اغنية  ايوة حبيبي مصطفي كامل 

ايوة حبيبي ، ايوة ياعالم ، ايو يادنيا هوا دة عمري ودنيتي 

ايوة ياعالم ايوة يادنيا ايوة هوا دة نصيبي وقسمتي 

انا بقولها بي اعلي صوت  بحبة اوي اة بحبة موت 

لو عشت فوق عمري عمرين علي عمري مش ممكن احب الا دا دا

واللة ما ندوني وللة ماشغلوني واللة ما دوبوني غير عيونة الحلوة دول 

ولا يحلي هوا هوا غير واحنا سوا سوا  معقولة كل الحب دا لالا مش معقول 

عمري ماكنت اتصور ان احب واتحب والقلب حايدوب بي الشكل دا 

واللة يازماني واللة ماحب تاني واللة ما يحلالي غير غرامة وغير هواة 

ولا قبلة لالا ولا بعدة لالا هوا الي مالك قلبي دة والي روحي  معاة 

ايوة حبيبي كلمات مصطفي كامل 

كلمات اغنية بي ايدي مصطفي كامل 

بي ايدي ، انا الي اخترت هواك ، بي ايدي انا الي حنساك

انا من طريق وانتا يا حبيبي من طريق 

لو دنيتي انتا انا بايع كل شيئ 

لا دمعة ولا ندم ولا لحظة الم   حابعد لو حتي روحي معاك 

انا الي استاهل اي عزاب  عشقت رسمت امل كداب انا الي ظلمت روحي 

بايدي هويتك وبي اخلاص بي ايدي حادوس علي الحب خلاص بي ايدي حاداوي جروحي 

مش حافتكر لحخظة عشتها في الهوا وياك 

انا حاعتبرك ماضي وراح حب زرعة في قلبي ومات حاسي عليك عنيا حاطوي حانيني وشوقي اليك 

انا مش حاندم لحظة عليك انتاا حاتندم عليا 

شوف قد اية قلبي  وعنيا خلاص بيعاك 

بي ايدي كلمات مصطفي كامل 

كلمات اغنية لية الخداع مصطفي كامل 

لية الخيانة ، لية الخداع ، والالم والغدر لية 

انتا عارف قلبي حبك قد اية دانتا كنت الحب والعمر والامل الي انا عايش علية 

انا انجرح بي اديك اندبح قدام عنيك لية 

عارف ياقلبي  لو فكرت فية عارف يا قلبي لو حنيت الية 

ولا انتا قلبي ولا اعرفك دانا ووانتا كنا لعبة في ادية 

باعنا وغدر هوا القدر خسارة نبكي دمعة علية 

لو كان حبيبي ماكنشي خاني ماكنشي باعني واستغني عني 

ماكنشي يظلم ماكنشي ياسي كان قلي نبعد كان قلي ننسي  

ماكنشي جرح ماكنشي سبنا وبي ايدة يزرع سنين عزبنا 

دا مايستهلشي كلم حبيبنا  خلاص ياعنيا ماتبكيش مدام باعنا مايلزمنيش حاسيبة ويا الي باعني لية  من كل قلبي مبروك علية 

لية الخداع كلمات مصطفي كامل 

كلمات اغنية واللة دوار يازمن مصطفي كامل 

اللة اللة اللة اللة اللة اللة اللة اللة  ، اية دا دا دا دا دا دا دا دا  اية دا اية دا  اية ، واللة دوار يازمن 

والي علي علي كل شيئ مالهوش ثمن سعرة غلي غلي  

جرا اية بس يا ناس للدنيا جرا اية زي موج البحر في ثانية بتقلب لية 

الي شارينا بنجرح قلبة والي  بايعنا بنفضل جمة والي يحب يضيعو حبيبة من ادية 

واللة دوار يازمن  والي علي علي كل شيئ مالهوش ثمن  سعرة غلي غلي 

حتي حبيبي الي انا حبيتة باعني بعد عشرة عمر لاقيتة بيخدعني 

الي كنا حبيبة وناسة والي سهرنا الي حراسة بعد مايعلي بينسي اساسة وي اصلة اية 

ديما جرح ومور وحير والالم كل يومين حلوين في حياتنا بيجرو اوام  

كل  الي الناس الي انا حبتهم كل الناس الي انا حستهم ياما من روحي وعمري ادتهم خت اية 

واللة دوار يازمن كلمات مصطفي كامل 

كلمات البوم مصطفي كامل طول الوقت  للمزيد تابعنا علي موقعنا كلام ينفع 








المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024