تحميل كلمات البوم مصطفي كامل اجمل سنين العمر كلمات البوم اجمل سنين العمر مصطفي كامل

 كلمات البوم مصطفي كامل اجميل سنين العمر 

تحميل كلمات البوم اجمل سنين العمر مصطفي كامل

تحميل كلمات البوم مصطفي كامل اجمل سنين العمر كلمات البوم اجمل سنين العمر مصطفي كامل 

علي موقع كلام توداي تابعو 

كلمات اغنية اجمل سنين العمر مصطفي كامل 

اجمل سنين العمر  ، ضيعتها مع قلب خاين قلب كان زي الزمن ، كل ما اكون فرحان اوي بيدوس اول علي فرحتي 

واهي غلطتي ضحيت بي عمري كم سنة ودلوقتي انا بدفع ثمن كل الي راح كل الجراح من دمعتي، سنين كتار 

وانا برمي قلبي في حضن خاين استاز كبير في الجرح بس ماكنشي باين   انا الي طول الريق  ماكونتش باطيق 

اشوف دمعة في عنية  تاسي الايام علية يلاقي في حضني دار 

اتاريني طول الطريق باموت بالبطيئ مش حاسس بي الامان  وضعيف قلبي وجبان خايف ياخد قرار 

اجمل سنين العمر بتجري ويا ناس خاينة ضماير سودة مش باينة نداوي قلبنا الطيب  نداوي الجرح ونطيب  ونرجع بي الالم والنار 

ونندم علي الي كان بعد مابيفوت الاوان نرجع  نقول يارتنا ما بدانا يسبنا العمر يسرقنا ياريتو ما ابتدي المشوار 

سنين كتار وانا برمي قلبي في حضن خاين استاز كبير في الجرح بسي ماكنش باين 

اجمل سنين العمر كلمات مصطفي كامل 


  كلمات  اغنية اديني عايش مصطفي كامل  

  مرت ليالي بموت في كل دقيقة ميت مرة مرت ليالي  في بعدنا صعب الحياة برة  مرت ليالي ونار ليالي البعد نار مورة 

   اديني عايش  كل يوم بيفوت عليا وانتا غايب عن عنيا ، عمري ما حسيت بفرحة 

كل يوم من يوم ماسبتك عمري ما اتحملت غبتك واما بعدك الدنيا جارحة 

مليون مكان سوا رحناة مرسومة علي الببان روحنا  بيفكروني بية 

سايبلي ثلتميت زكري وازاي عايزني اعيش بكرة ازاي وانا روحي فيك

ايوة بحاول انساك  ومش قادر واحشني والبعاد قادر ضعيف قلبي الي كان قادر ايوة بحن لي سنين بتجمعنا سنين  كان  للحياة معنا سنين مش راضية تسمعنا  ايوة حياتي ايام بقضيها ماليش  وياك  نصيب  فيها لاكن لازم حاعديها  اديني عايش 

  لانا طايل قرب منك ولا طايق بعد عنك  لسة بهواك ياحبيبي المشارق والمغارب كل يوم عمال بحارب قلبي ينساك ياحبيبي 

 ايوة بحاول انساك ومش قادر واحشني والبعاد قادر ضعيف قلبي الي كان قادر  ايوة ليالي قتلتني نار بعدك ومور طعم الحياة بعد وعمري مانسيت في يوم وعدك 

ايوة ليالي ورا ليلة ورا ليلة من جرح علي دمعة علي ويلة سنين شيلت العزاب شيلة  اديني عايش 

اديني عايش كلمات مصطفي كامل 

  كلمات اغنية ارجع بقي مصطفي كامل 

  ارجع بقي ياعايش في قلبي وسايب مكان ، ارجع ياعمري الي جاي والي كان 

ارجع تعالي حبيبي استحالة يفرق مابيني ومابينك زمالن ،  صعب اليالي في بعدك اوي 

وصعبان عليا فراقك اوي وعرفك داريبي لا يمكن حبيبي يكون قلبة كان عليا قوي 

  مين  دا الي بعد حايقدر يعيش بعدك حبيبي الحياة ماتساويش ياناري الي قادت وكترت وزادت في بعدك مانا بعد منك ماليش 

علي عيني الحياة من غيرك انا ليا حبايب غيرك دا  انا ماقدرشي اعيش من غيرك ولا ثانية ياعمري 

سايبني لي مين ياحبيبي ياجرح السنين ياحبيبي طول مانتا بعيد يا حبيبي مش قادر اعيش عمري 

ارجع بقي  تعالي نلم الي راح وانكسر نداوي الجراح الي زادت اثر 

ادينا اتقسمنا وكترت  الامنا ومافيش حد فينا اكيد انتصر 

تعالي ياعمري سايبني لي مين جرحني زللني قتلني الحنين   علي شان خاطري ترجع فراقك بيوجع واسيت في بعدك عليا السنين

ارجع ياسايبني  لي جرحي لي دمعي لي شوقي لي عنيك ارجع ماليش حد بعد ياغالي 

ولو شوفت حالي حايصعب عليك اروجع حرام تكوي قلبك وقلبي بنار الفراق وبي ادينا الوقي  ارجع بقي 

ارجع بقي  كلمات مصطفي كامل 


كلمات اغنية اللة يسهلة مصطفي كامل 

يا عيني ياليل ياعين ، خليك ياطير في الهوا طاير علي كيفك 

شرق وغرب وعيش ولاعبني علي كيفك، والصبر طيب وحبيب القلب واد صابر وعلي كيفك

لما يقولولي تعب من الف والترحان وكل الي سابك علي شانهم خلو حالو حال 

حاتلاقي عندي الدوا الاصلي الي علي كيفك 

 اللة يسهلة اوعي ياقلبي تملة انا ادوس واعدي ولو هوا قدي 

اشوفة حايعمل اية بكرة الشوق يجيبة ويعرف مين حبيبة 

ومين بيخاف علية وكتر الف خيري  ان ماحبتشي غيرة ماعرفشي جرحني لية 

ولا اروح ولا اجي انا برحتي ومزاجي  الصبر ياعيني علية 

اللة يسهلة اوعي ياقلبي تملة  عدتلة مرة مرتين وسامحتة مرة مرتين 

اكمني طيب حبتين اجرح ياطيب حبتين لو اي حد كان مكاني كان يعمل اية 

خلتها عليا حبتين زاد في الاسية حبتين كل ما اسامح  حبتين بيبقي جارح حبتين انا قولت امسي احسن يحس وابقي لعبة سهلة في ادية 

مابقاش حبيبي  والي مايبقاش حبيبي ماندمشي في يوم علية  ولا هوا هوا ولا احطو في قلبي جوة ولا هوا هوا ولا لسة في قلبي جوة 

شبعنا ما بين ادية  اللة يسهلة 

اللة يسهلة كلمات مصطفي كامل 


كلمات اغنية انا اسف مصطفي كامل 

انا اسف ولا حارجع ولا حاضعف ولا حادمع ،  انا رافض ماضيا معاك طب ازاي حابني مستقبل 

  علي عيني تشوف عيني ،  عيونك مش بقوتهم ليالي البعد زلتهم  بتبكي عليا وبحرقة وندمانا علي الفرقة 

علي الي مابينها ومابيني  علي عيني تشوف عيني عيونك جاية تدمعلي بتترجاني ترجعلي   بتبكي عليا وبحرقة 

وندمانا علي الفرقة علي ايامي وسنيني  انا اسف  كل مرة كنت انا الي ضعيف وبرجع 

النهاردة سبني مرة احسسك احساس بيوجع  لما الحب يهين ويزل لما بترخص لما تقل لما تموت في حبيب ولا حاسس بيك مش دة احساس بيزل 

 علي عيني  تشوف عيني عيونك مش بقوتهم ليالي البعد زلتهم بتبكي عليا وبحرقة وندمانة علي الفرقة علي الي مابينها ومابيني انا اسف 

انا اسف كلمات مصطفي كامل 


  كلمات اغنية مش حاتنسي مصطفي كامل 

  مابلاش نلف مابلاش ندور ، بلاش تقول ان انتا مش وحشاك عنيا 

بلاش عناد بلاش غرور ، والنعمة دي بتحبني وحاتموت عليا 

  انا مش حاتنسي مش حاتلاقيلي في يوم بدل انا رحلة العمر الجميل واللة ان عملت المستحيل مش حاتنسي 

لو بعد ميت مليون سنة لو دوقت ماغيري الهنا حافضل حبيب قلبك انا ومش حاتنسي 

  حاتفتكرني كل ماتمشي في طريق مشيتة زمان معاية حاتفتكرني كل ما قلبك يحن يوم لي حنان  هواية 

  انا مش حاتنسي والنعمة انا وانتا حبايب انا قلبي وقلبك دايب انا واحشك وانتا واحشني ودا الي بيحصل طول مانا غايب 

انا سايبك تعمل اسي قال يعني فكرني  با اسي انا عارف ان انتا راجعلي راجعلي ما تتحداش احساسي 

سلم بقي يابو قلب زي موج البحور  والنعمة اشتقت لي عيني نفسك ترجع وتجيني 

لو قد بعادك عني انا عايزك تقدر وتوريني  ماتلم الدور يامعلم حاتسلم يلا نسلم 

  انا وانتا بجد حانتعب جدا جدا وحانتلم يلا بقي ملعون ابو الاحزان تغور  مابلاش نلف مابلاش ندور  بلاش 

تقول ان انتا مش وحشاك عنيا بلاش عناد بلاش غرور والنعمة دي بتحبني وحاتموت عليا انا مش حاتنسي 

مش حاتني كلمات مصطفي كامل 


  كلمات اغنية مع السلامة مصطفي كامل 

  انتا فاكرني حاموت علي شان انتا حاجرني ، وحابكي واقولك لا 

واللة ولا انتا ، ولا ميت واحد زيك يستاهل ان ابكي علية 

يلا تعالي بص بقي  اسمعني حاقولك اية مع السلامة لا عتاب لاملامة 

 انا بحمد ربنا ان جرحك مش سايب علامة  مين دا الي انا وعنيا نبكي في يوم علية 

امال لو غالي عليا كنت عملت اية  دانا وانتا وايامنا الي جاية اللة واللة لتبكي علية ياما مع السلامة لا عتاب لا ملامة انا بحمد ربنا ان جرحك  مش سايب علامة 

  انا لحظة جبتك ولحظة سبتك وزي ما بي ايدي قلبي هواك انا برضو حاقدر اوي وحنساك انا اصل عارف بقولك اية  دانا قد بعدك وقد غبتك وطول عمري الي انا برمية ورا ظهري مارجعشي افكر فية ولا عمري ابدا احن الية 

  مين دا الي انا وعنيا حانبكي في يوم علية امال لو غالي عليا كنت عملت اية  دانا وانتا وايامنا الي جاية  اللة واللة لتبكي عليا ياما 

مع السلامة لا عتاب لا ملامة  انا بحمد ربنا ان جرحك مش سايب علامة 

  مع السلامة كلمات مصطفي كامل 


كلمات اغنية واقفة لية مصطفي كامل 

  واقفة لية الايام كدة بينك وبيني ، هيا عارفة ان انتا روحي وانتا عيني 

وان بعد عني يعنني مرار سنيني  واقفة لية ، الايام كدة ومش راضية بينا 

مش كفاية مش تسبنا بالي فينا والا الهوا حلال لي ناس وحرام علينا 

صعب تبقي في يوم لي غيري وابقي مش وياك ياطيري انتا عارف اية مصيري بعد منك ياحبيبي 

انتا لو مابقتشي لية تسوا اية الدنيا ديا الحياة تحرم عليا بعد منك ياحبيبي 

 دانتا اجميل شيئ فاضلي انتا شمسي وانتا ضلي اة ياجرحي واة يازلي بعد منك ياحبيبي 

من زمان وانا قلبي واخد  علي الاسية علي ظلم كل الناس وكل الدنيا لية فات كتير وكتير وما صدقت الاقي  قلب يمسح دمعتي ويحس بيا قولي بعدك قولي مين حايخاف علية 

مين ياعمري يا انا يانور عنيا لو كتير ولا قليل من العمر باقي مش حاكمل غير وايدك بين اديا عايزة لية الايام وداعنا عايزة لية تختار ضيعنا لما ناوية في يوم تبعنا قربتنا لي بعض لية 

عايزة لية تبعدني عنك عايزة لية تحرمني منك  هيا عارفة ياعمري انك الهوا الي بعيش علية 

انتا لو مابقتشي لية تسوا اية الدنيا ديا مين ياعمري يحس بيا مين ياعمري احس بية  صعب تبقي في يوم لي غيري 

وابقي مش وياك ياطيري انتا عارف اية مصيري بعد منك ياحبيبي 

دانتا لو مابقتشي لية تسوي اية الدنيا ديا  الحياة تحرم عليا بعد منك ياحبيبي 

  دانتا اجمل شيئ فاضلي دانتا شمسي وانتا ضلي اة ياجرحي واة يازلي بعد منك ياة حبيبي 

  عايزة لية الايام وداعنا عايزة لية تختار ضيعنا لما ناوية في يوم تبعنا قربتنا لي بعض لية 

عايزة لية  تبعدني عنك عايزة لية  نحرمني منك هيا عارف  ياعمري انك الهوا الي بعيش علية 

  دانتا لو مابقتشي لية تسوي اية الدنيا ديا مين ياعمري يحس بية مين ياعمري احس بية 

  واقفة لية  كلمات مصطفي كامل 


كلمات البوم مصطفي كامل اجمل سنين العمر  الالبوم كامل تحميل كلمات البوم مصطفي كامل اجمل سنين العمر   تابعنا علي موقعنا كلام توداي 


 






المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024