مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني

مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني 



مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني



                                                   مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني



                   مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني علي كلام توداي تابعو 




كلمات اغنية انا جاي اسلم عليك مصطفي كامل 


                                       انا جاي اسلم عليك ...................... واقولك حاتوحشي   
  


                                     انا جاي اسلم عليك ........................... واقولك حاتوحشني 



                                      خلي بالك اوي من روحك................... انا حايعز عليا جروحك



                                    خلي بالك اوي من روحك........................... انا حايعز عليا جروحك



                                        انا لو بعيد بعيد بعيني ....................... لاكن بقلبي وروحي لك



                                        يا احلي انسان اتخلق ......................... يابحر فيك حلو الغرق 



                                           سلامات ياحبيبي ......................... الحياة قدري ونصيبيي 



                                                  السعات حاتمر وانتا بعيد عليا .................... تقيد لهيبي 




              تحميل اغنية مصطفي كامل كارت احمر  اغنية مصطفي كامل كارت احمر بالكلمات 





                                  سلامات يالي  سايبلي .................. حاجات  زكريات بتفكر قلبي بيك



                                            سلامات ياحياتي  ........................ والي فات والي باقي 



                                     انا لو بعيد بعيد بعيني ...................... لاكن بقلبي وروحي لاء 



                                     يا احلي انسان اتخلق ......................... يابحر فيك حلو الغرق 



                                           سلامات يا حبيبي ......................... والحياة قدري ونصيبي

 

                                            والسعات حاتفوت عليا ................ وانتا بعيد تقيد لهيبي 



                                  سلامات يالي سايبلي حاجات ................  زكريات بتفكر قلبي بيك



                                         انا جاي اسلم عليك ................... واقولك حاتوحشني 




مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك بدون موسيقي لحن تاني علي كلام توداي شاهد اغنية مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك  وكلمات الاغنية 








تحمل واستماع ومشاهدة اغنية مصطفي كامل انا جاي اسلم عليك علي موقع كلام توداي  لي اغاني اكتر  علي الرابط التالي 

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024