تحميل كلمات البوم وسط الدنيا الخاينة مصطفي كامل

تحميل كلمات البوم وسط الدنيا الخاينة مصطفي كامل

 


تحميل كلمات البوم وسط الدنيا الخاينة مصطفي كامل علي كلام توداي تابعونا 

وسط الدنيا الخاينة  ، وبنقابل ناس  بتبيع بنقابل ناس مش ممكن اتخلقت بي الف لون بنقابل ناس تجرحنا تستكر علينا فرحنا ندلهم حايتنا وروحنا فابيردوهنا جروح كترنا يادنيا عدد احبابنا وفكرناهم نانسنا الكل في وقت عزابنا رمانا وسابنا وباعنا وداسنا راعينا مشاعر كل الناس والناس بتخون احساسنا وبنفضل زي ماكنا يادنيا ومابنرضاش تغير بنحس بكل قريب وغريب بكل كبير وصغير ايامنا المورة طويلة قوي واليوم الحلو قصير مكتوبة الجراح في بطاقتي وشايل عزاب فوق طاقتي لاشايفك يا دنيا نطقتي ولا حاسنة ان انا انسان بقت نار من بعيد وقريب  ونداوي الجراح ونطيب بقي القلب البريئ الطيب مالوش في الزمن دا مكان  بقي كتير الخداع والغس وميت وش البشر مش باينة وسط الدنيا الخاينة 

كلمات اغنية سالتك مصطفي كامل 

سالتك الف مرة ازاي حاكمل نص عمري الي جاي  لو انتا حاتبقي مش لية ، سايبني وجرحي نازف دمع عاوزلة سنين علي شان يتلم في وسط النار لوحديا ، واديني قدرت تاني اعيش وبعدك عني ماقتلنيش  قدرت ازاي ماتسالنيش ربك كان كريم بيا واديني قدرت علي الايام جبل مور وجراح والام  فاكر ايامها بعت بكام ماحدتش ثمن ليا بي ارخص سعر قولت حابيع وقولت عليا اضيع مايضيع  ماحدتش ثمن ليا 

كلمات اغنية  ياساتر مصطفي كامل 

بسم اللة ياساتر ياهادي ، مافيش احلي من بنت بلادي ، سحرني الخد قتلني العود ياعيوني السود كل جمال لاقيت لة حدود الا انتي جمالك واللة مش عادي اللة ولا لادي ولادي كلة جمبك عادي اية الي يجيب الورد الدبلان جمب الورد النادي زعللتي عنيا في الرايحة وفي الجاية خفي جمالك خفي دلالك خفي عليا شوية اللة اللة  يابن الاية ياسحراني اروح منك لي فين تاني م ادام رايدك وريداني ماتيالة يابت يابحر الولي وماس ياوردة اتفصلت بي مقاس طالب يدك يابنت الناس علي اللة   بسم اللة ياساتر ياهادي 

كلمات  اغنية اتحملك كتير مصطفي كامل

انا دلوقتي مش باقي مانا اتحملت ياما كتير ، ماهو الي بيدي بيلاقي وانا مالقتشي منهم خير في عز ماكنت بديهم واملي كبير اوي فيهم لا شكرو في يوم ولا حسوا  صاوبعي العشرة يتقادو  وهما في جرحي يتمادو  وكانو بياخدو وبينسو انا دلوقتي مش باقي  انا مابقاش في عيني دموع ولا لاقي كلام يتقال   غلط ولازم اتعلم علي شان فكرت بي استعجال يارتهم كانو جرحوني وبعدو عني وسابوني لاكن هما استغلوني في هواهم اكتر استغلال  انا قلبي الي عاش مخدوع ماكنشي دا كلة في حسابة  وقادر مهما يتالم يعدي جراحة وعزابة  ومين قال ان انا مظلوم انا عارف علي شان مظلوم باني الحق لازم يوم حا يرجع تاني لي اصحابة  اتحملت كتير مصطفي كامل 

كلمات اغنية  خليها علي اللة  مصطفي كامل 

خليها علي اللة سيب بكرة لي بكرة وعيش عمرنا  بكرة مش بتاعنا  بتاع ربنا ومدام دا نصيبنا ومكتوب لينا بس انتا روق روق وخليها علي اللة  ياعم اضحك لها فرفش ولاغيها دنيتانا جميلة عيشها وقضيها ولو علي الاحزان ربك يساويها  بس انتا روق روق وخليها علي اللة   اعمل زي مانا عملت في روحي باخد الي حبيبي من قلبي وروحي  وانسي الي غرامة سببلي  جروحي روق روق وخليها علي اللة اوعي تشوفها ويل وجرح ونار وويل اوعي تشوفها كحلة ربك حليساويها ومهما اسينا فيها مسيرها تروق وتحلي  ارمي الاحزان ورا ضهرك والي ماقدرشي مهرك هوا الي خسران ياغالي لازم الايام يمورو يوم حلو ويوم بي مورو صبرحك علي اليالي بتبقي الدنيا دنيا حلوة في حضن الحبايب بتبقي ارق واحلي غنوة طول ما القلب دايب سيب بكرة لي بكرة وعيش عمرنا  مصطفي كانمل

كلمات اغنية اديني صابر مصطفي كامل 

واللة ماكان علي بالي دا كلة بحبة ومش قادر اقولة واديني صابر علي حالي علي جرحي ياليالي  اديني ساكت وبسلم اديني ساكت ولا بتكلم حبيبي ولا بيحس بي حالي اديني صابر انا بقالي يجي سنة ياويلي ويلي ياعيني يا انا يانا  ليالي سهران ناري قايدة ليالي سهران ومافيش فايدة ربنا يهديك يالي في بالي اديني بقول يوم ولا اتنين اول ما حاشوفة حاقولة اول مابتبقي العين في العين انا بنسي كلامي كلة ياتري اية دابقي مش حب دا شقي دا كتير كدة لاءة  اديني كل مايجمع بينا مكان دقات اللقلب يعلو اميل سنة وبرجع سنة علي شان خايف من رد فعلة ياتري قلبة شاريني دريان بي حنيني ولا انا علي حق ادينيصابر فعلان يا نااسي الغرام والويل فعلا يابخة الي عاش قلبة خالي مادقشي الي دوقتة نهار ولا ليل اشهد بي اني الغرام انتحار وناري الي عشقت دي غير اي نار دا عقلة الي ماشفشي حالي تشفوني تلاقوني خلاص عقلي طار اديني صابر مصطفي كامل 

كلمات اغنية خديني في حضنك مصطفي كامل 

انا قلبي محتجلك في كل لحظة في كل ثانية في كل وقت وادان انا عاوزك انتي من اليالي ومن الحياة ومن الزمان خديني في حضنك ضميني اوي محتجلك بي جد مشتقلك اوي كل بلمسة من اديكي عمر تاني كل همسة من عنيكي مدوباني دانتي حتي وانتي جمبي بتبقي وحشاني خديني في حضنك مصطفي كامل 

كلمات البوم وسط الدنيا الخاينة مصطفي كامل علي موقعنا كلام توداي   تابعنا علي الرابط التالي 

كلام توداي (kalam2day.co)

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024