تحميل اغنية انا نسيتك مصطفي كامل اغنية انا نسيتك بالكلمات

مصطفي كامل انا نسيتك

 

               تحميل اغنية انا نسيتك مصطفي كامل اغنية انا نسيتك بالكلمات


                                           كلمات اغنية انا نسيتك مصطفي كامل علي موقعنا كلام توداي


                                                     انا نسيتك ومش راجع ، ولا موجوع ولا واجع 


                                            مالوش لازمة العتاب بينا ، مالوش لازمة العتاب خالص 


                         انا نسيتك بتفصيلك بي افلامك وماواويلك  حساب اية الي نتحاسبة خلا قولنا الحساب خالص 


                                    حساب اية الي حاحسبة معاك ياخسيس يا اكتر قلب باع قلبي بسعر رخيص 


                                      انا مابقتشي اطيق سيرتك ولا صوتك ولا صورتك ولا بندم عليك خالص 


                                            انا نسيتك انا لاغيتك انا شطبتك خلاص من قلبي وماحيتك 


                                        نسيت قصصك وحاوديتك ودي غلطة عمري ان في لحظة حبيتك


                                                      مالوش لازمة تقول يارتني ولا تقولي ياريتك


                                               انا الماضي كلام فاضي انا القلب الي كانت كسرتة عادي 


                                           وقال ماشي  وقال راضي  لاكن دلوقتي دي حكايتي وانا القاضي 


                                                  واخر حكم حاكسر قلبي لو حايقولي  حسيتك 


كلمات اغنية انا نسيتك مصطفي كامل كلمات الاغنية الي غناها للمزيد تابعنا علي موقعنا كلام توداي

تحميل اغنية انا نسيتك مصطفي كامل من هنا 



المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024