تحميل اغنية عمرو دياب وانا معاك اغنية عمرو دياب وانا معاك بالكلمات

عمرو دياب وانا معاك

 

       تحميل اغنية عمرو دياب وانا معاك اغنية عمرو دياب وانا معاك بالكلمات


                                    كلمات اغنية عمرو دياب وانا معاك علي موقعنا كلام توداي


                                   النهاردة ياحبيبي سيبلي نفسك ،  دا انتا عمري الي عمري ما عشتة فيك


                                   انتا مني مش بي ايدي دة غصب عني ،  انتا كلمة احلي من كلمة بحبك 


                                    وانا معاك بعيش واقدر واكون  ولا بخاف لو اية في هواك يكون 


                                       لو دة جنان اية احلي من الجنون  تتجنن اكتر واكتر كمان 


                                 وانا معاك مابخفشي من السنين  انا حاروح وياك لو روحت فين 


                                             انا بجيب الجراءة دي منين  غيرت فيا كتير عن زمان 


                                      انا حالة من حالات العشق نادرة  انتا ماضي وانتا برضة حلم بكرة 


                                 كنت بحسب لما احكب حاحب عادي  لما شفتك ميم انا مابقتشي فارقة 


                                  وانا معاك بعيش واقدر واكون  ولا بخاف او اية في هواك بكون 


                                          لو دة جنان اية احلي من الجنون تجنن اكتر واكتر كمان 


                                    وانا معاك مابخفشي من السنين  انا حاروح وياك لو روحت فين 


                                            انا بجيب الجراءة دي منين  غيرت فيا كتير عن زمان 


كلمات اغنية عمرو دياب وانا معاك كلمات غناها للمزيد تابعنا علي موقعنا كلام توداي

تحميل اغنية عمرو دياب وانا معاك من هنا











المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024