تحميل اغنية انغام بحبك وبرتحلك اغنية انغام بحبك وبرتحلك بالكلمت

انغام بحبك وبرتحلك

 


        تحميل اغنية انغام بحبك وبرتحلك اغنية انغام بحبك وبرتحلك بالكلمت


                                          كلمات اغنية انغام بحبك وبرتحلك علي موقعنا كلام توداي 


                                                            انا انا انا بحبك ،  انا انا انا  انا بحبك 


                                          انا بحبك وبرتحلك علي شان انتا مريح ،  وعلي شان طيب وامين وصريح 


                                                 جربتك في الضيق والشدة  بس لاقيتك راجل بصحيح 


                                                 انا بحبك وبرتحلك علي شان انتا مريح  يا اغز ما الايام جابت  


                                                     يا شمس عمري الي ماغابت   وانتا ثابت مايهزك ريح 


                                                       ليك خير في اهلك واصحابك  وليك حضور يملي غيابك 


                                                          قلبك حنين وعزابك مافهوش تجريح  انا انا انا انا بحبك 


                                                انا بحبك وبرتحلك علي شان انتا شريف   مابتستقواش علي حد ضعيف وبسيط 


                                                   وشهم وبتجامل وبتتعامل من غير تكاليف   انا بحبك وبرتحلك علي شان انتا مريح 


                                                                 يا اعز ما الايام جابت يا شمس عمري الي ماغابت  


                                        الناس تميل وانتا ثابت مايهزك ريح  ليك خير في اهلك واصحابك وليك حضور يملي غيابك


                                               قلبك حنين وعزابك مافهوش تجريح  انا انا انا انا بحبك  انا انا انا انا انا بحبك 


كلمالت اغنية انغام بحبك وبرتحلك كلمات الاغنية للمزيد تابعنا علي موقعنا كلام توداي

تحميل اغنية انغام بحبك وبرتحلك من هنا 




المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024