ماتيجي مصطفي كامل تحميل اغنية ماتيجي مصطفي كامل

 

مصطفي كامل ماتيجي لحن تاني



    ماتيجي مصطفي كامل تحميل اغنية ماتيجي مصطفي كامل


                                          اغنية ماتيجي مصطفي كامل بالكلمات علي موقعنا كلام توداي 



                              حبيبي انا مشتقلك اوي    ...................................   ماتيجي دانا محتجلك اوي 



    ماتيجي دانا انا انا صبرت بزيادة   ...................................... مش انا برضو عشرة زمان حبيبك الي كان  وطبتب ياما وياما 



 مش انا قلبي ياما شاف جراح  وداس علي الي راح ........................... وجالك ياما وياما ماتيجي بقي بقولك سماح وتنسي الي راح 



          ماتتقلشي كالعادة    ماتيجي بقي سعات بنسي ناري    .............................    واكتم وادار واقول كلة  الا  دا  ماتيجي دانا 



                       مشتقلك اوي ماتيجي دانا  محتجلك اوي    ..................................    ماتيجي دانا دانا دانا صربت بزيادة



                                              مش انا برضو عشرة زمان حبيبك الي كان  وطبتب ياما وياما 


 مش انا قلبي ياما شاف جراح  وداس علي الي راح ........................... وجالك ياما وياما   ماتيجي بقي بقولك سماح وتنسي الي راح     ماتتقلشي كالعادة   

                              

                                انا ماقدرشي احب الا انتا  ............................   انا ماعرفشي احب غيرك انتا 



                                     انا ماهويتش بجد الا انتا    ...........................     انا ماعشقتش حد الا انتا 



                                     تعالي بقي حبيبي خلاص بقي حبيبي حرام بقي حبيبي كفاية بقي حبيبي 


                                                          .....................................................




                    ماتيجي دانا مشتقلك اوي  ماتيجي دانا محتجلك   اوي  ماتيجي دانا دانا دانا صبرت بزيادة 


                                                      ....................................................



كلمات اغنية ماتيجي مصطفي كامل علي موقع كلام توداي 

تحميل اغنية ماتيجي مصطفي كامل من هنا 










         



المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مجريات مباراة قطر ضد لبنان في كاس اسيا لكرة القدم

مواعيد مباريات اليوم الاحد 14-01-2024

مواعيد مباريات اليوم الاثنين 15-01-2024